2 Şubat 2012 Perşembe

küçük bir özür yazısı :)

Çok değerli 7 izleyicim ve bunu okuyan diğer herkes,
Buraya yazmayalı 1 aydan fazla olduğunun farkındayım ve suçu finallere atsam yine olmayacağının da farkındayım; çünkü finaller sadece iki hafta sürdü. Evet, dürüst olmak gerekirse içimden hiçbir şey yazmak gelmedi. Yazacak bir şey bulamadım. Her ne kadar 2012'yi dolu dolu geçirmeye karar verdiysem de bu yılın ilk ayı yine sevdiğim çocuğun bana "kanka" demesini izleyerek ve bana dört yıldır kafayı takmış bi çocuğun her gün attığı "Buluşalım!!" mesajlarını redderek ve bir sürü proje yetiştirmeye çalışarak geçirdim. Neyseee şuanda yazmak istediğim çok şey var, dünyaya geri döndüm veee mutluyum o yüzden şimdi kahvemi yapacağım ve oturup 2012 yılının 2. yazısını yazmaya başlayacağım :) ve bu 1 aylık ara için de hepinizden özür dileriim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder